Tuesday, January 22, 2013

Ini Semua Poyo!

Assalammulaikum!

Beberapa hari lepas aku bertanyakan soalan pada Mizz Liza. Mengapa masuk Pelapes. Katanya rahsia. Berkali-kali aku paksa jawab soalan aku, katanya tidak mahu. Biasalah perempuan makin dipaksa makin melawan. Kehkeh. (Aku rasa lah) Akhirnya aku kecewa, kecewa sebab Mizz Liza tidak mahu jawab soalan aku.

Aku pada mulanya cuba meneka jawapannya, salah satu jawapan aku.

"Mesti kau ada secret admire kat situ."

Jawabnya, "Tak ada lah, orang nak test aku adalah."

Lagi satu tekaan aku,

"Sebab kau masuk tentera, kau nak markah koko, kan?"

"Tak ada maknanya aku nak markah koko masuk tentera, baik masuk Polis."

ada lagi beberapa soalan aku tanya. Tapi tetap berdegil tidak mahu jawab soalan aku.

Dalam hati aku berkata, "INI SEMUA POYO!" suara ikut lenggok Johan Raja Lawak.
HAHAHA!

Okay. Assalammulaikum!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...