Thursday, December 20, 2012

Player Snuker!

Assalammulaikum!

Aku sekarang sudah cenderung menulis fasal kehidupan aku di status. Ya. Bukan sedikit aku cerita, daripada kisah personal life hingga bab politik. Hanya menekan "LIKE" semua akan terpapar di wall rakan-rakan facebook. Baik. Mengenai cita-cita aku, ingat lagi tak? (Tak ingat) Okay tak apa. Aku sudah listkan sebanyak 8 senarai impian aku, baik aku tambah satu lagi impian aku.


Aku nak jadi player snuker!!


Ya!
-Di mana aku belajar?
-Dengan siapa aku belajar?
-Mengapa aku nak belajar?

Okay, relaks. Aku tahu korang teruja. Sebenarnya aku masuk dalam bidang snuker (ceh, bidang konon) sebab suka saja lah. Haha! Angkat tangan macam Mizz Liza!

Kalau aku serius sertai satu-satu bidang aku akan lakukan betul-betul hingga betul-betul menguasainyer pun (aik?) Nanti aku akan letak gambar aku, (Kalau aku tangkap gambar lah) Haha! Baiklah, itu saja nak dikongsikan.

Assalammulaikum!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...