Sunday, August 5, 2012

Sertai Sayembara Penulisan

 (Gambar: Wkipedia)
 Assalammulaikum,

Pada 2 Ogos 2012 saya menyertai Sayembara Penulisan Akademi Hero tempat saya menuntut ilmu penulisan, Mahzab TSY (Teknik Surah Yusuf) dari Puan Ainon. Pengerusi PTS. Selama dua bulan. Sayembara ini terbuka untuk semua warganegara Malaysia berumur 15 tahun ke atas. Tetapi dikenakan tambahan syarat Alumni Akademi Hero syaratnya perlu menulis gaya TSY.

Saya sudah menyertai sayembara ini, Alhamdulliah selama tiga hari ini, karya saya nombor satu paling popular post di portal rasmi TulisNovel.Com. Kemudian total view di tempat ke dua dalam senarai total view mengalahkan penulis lain kecuali total view penulis tempat pertama. Saya bukan  mendabik dada tetapi hanya berkongsi dengan anda semua.

Pengiraan sayembara ini dikirakan dua cara iaitu

1) 30 peratus undian dibuat melalui button "LIKE" facebook.
2) 70 peratus pengiraan dibuat melalui juri professional.

Oleh yang demikian, saya mahu anda semua membaca dan sekiranya menarik karya saya ini silalah tekan "LIKE" dibawah karya saya.

TulisNovel.com

Karya saya bertajuk "Mat Telek : Mihun Goreng Rozita Che Wan"

Untuk maklumat ini Sayembara Penulisan Pertama saya sertai. Undian diberikan sangat mengalakkan. Terima kasih semua dan sama-sama kasih pada sesiapa yang mengundi saya. Terima kasih. :D

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...