Saturday, December 31, 2011

Cerita I

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera

Aku nak bercerita secara ringkas..Hari ini 31/12/2011 adalah hari paling aku ingati kerana..Aku mimpi Mizz Liza dalam tidur!!!

Macam mana mimpi tu?
Superb best..boleh lepas rindu gak lah..hahahha

Bukan mimpi bukan2,cuma dapat bertemu dengan dalam mimpi di tepi tangga dan bertempat USIM!,dengan bersebelah lelaki seiras2 muka nya..mula2 aku berderau darah aku,siapa lah duduk sebelah Mizz Liza tu,tapi aku tak boleh buat apa,sebab dalam mimpi pun masih ada sikap pemalu aku!!

Hahahaha,yang bestnya dia senyum dan pakai baju biru dengan warna biru PLKN..Memang best,dan last!!

Aku terjaga sebab kena kejut oleh ayah aku suruh tolong mak kat kedai.

Aku semenjak dua menjak ini,prestasi kerja dah berkurang,macam drogba asyik miss gol je,
Memang penat kerja dengan mak aku,hari2 orang ramai..hehe..alhamdulilah..

Memang ar nak mesej Mizz Liza,tapi dia macam biz..hehe...aku agak2 je..

Okay lah,tahun depan akhir 2012 aku raih mimpi aku pada 31/12/2012..:)

Asalammulaikum..

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...