Saturday, September 24, 2011

Tentang Jalan-Jalan

Assalammulaikum,

Aku dah berapa lama tak contact Miss liza.Apa dibuat sekarang,semalam,kelmarin,kelmarin semalam,dan sewaktu dengannya.Belajar elok-elok ye..hehe..okay sekarang aku nak update gambar aku time gi jalan-jalan ke pantai timur pada musim perayaan.



 Time ni ngah makan tengari otw pergi ganu


 Time ni ngah makan kat restoran,baru balik dar wakaf che yhe
 Time tak tahu nak buat apa.
             Time ngah Posing gitu..
 Belah kiri sekali kaka 1st,belah kanan kakak 2sd dan tengah-tengah aku


 Otw nak balik Klang!
 Muka baru bangun tido..huhu


 Memang okay dan enjoy pergi jalan2..huhu..time ni MISS lIZA lom gi Universiti lagi..time nak balik tu aku sempat msg dia..uhuh..okay..itu sahaja


 Assalammulaikum :)








No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...