Saturday, September 24, 2011

Berita BlogKini!!

Berita BlogKini!!

MIMPI MISS LIZA!

KLANG: Bagaikan tanam anggur di Gunung Sahara.Itu lah terjadi pada sang pria iaitu Ahmad Amirul yang termimpi Miss Liza di dalam mimpinya.Pemberita diberitahu Ahmad Amirul termimpi Miss liza di dalam mimpi nya.Mimpi itu bukan 18sx. Dalam Mimpi itu Miss Liza hanya tersenyum padanya. Ahmad Amirul berkata "Saya mimpinya,dia hanya tersenyum sahaja dan senyum sahaja..apabila saya bangun,saya hanya senyum kambing..hhhmmm apa yang saya hairan kenapa dia senyum sahaja?..ini buat saya naik pelik bin hairan..tahap Hokage.".Pakar Cinta dari Universiti Of Amirul Professor Dr.phd Amirul Mohamed berkata" Mengenai mimpi ini,adalah lumrah.Apabila kita rindu atau mengingati minda separa sedar kita akan memainkan gambaran itu di dalam mimpi kita.".Pemberita dimaklumkan,Miss Liza sudah pulang ke rumah sempena cuti esok.

Sumber dari FBAM.

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...