Sunday, June 19, 2011

YAMAHA R1


Ok,Sekarang sudah jam 2.19 am. Waktu2 macam ini aku dah tido dah di kem sekarang..huhu..Ok,Aku nak citer mengenai aku punya minat aku terhadap MOTO SUPERBIKE ini..Kalau nak balik ke kem,pergi makan angin ke,atau lalu jalan Highway ke selalu jumpa Mat2 moto yang bawak SUPERBIKE..perasaan teruja dan cemburu menguasai diri masa itu..tapi perasaan itu biasa2 sahaja..:)

MOTO SUPERBIKE IDAMAN AKU ADALAH SUDAH TENTU YAMAHA R1 !!!!
(gambar diatas)

Aku sekarang ada lesen motor kelas B2,nanti abis PLKN ini Insyallah aku bercadang nak buat lesen Motor B FULL!!..YYYEEEAAAHHH!!..Tak sabar nak buat lesen B Full walaupun Motorsuperbike masih belum lagi dimiliki tetapi dapat merasa naik motor time belajar ambik lesen dah memuaskan sedikit hati yang gembira ini...

Di sekitar Kawasan Rumah aku ada satu Kedai Motor yang jual Motorsuperbike..yang selalu aku perihatikan Motorsuperbike Yamaha tapi tak pasti itu R1 ATAU R6. tapi Harga motor2 ini harga sama dengan harga sebuah kereta Import..hehehe..

Bawak motorsuperbike ramai je pandang..tapi sebenarnya bukan untuk menunjuk tetapi sekadar kepuasan diri sahaja untuk menunggangnya.

ok,itu sahaja bye :)
Assalammulaikum.

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...