Tuesday, March 1, 2011

Alaksi : Pemerintah Terakhir

Entah..tiba-tiba je aku rasa nak buat cerita fiksyen walaupun cerita aku ISD (Isteriku Seorang Doktor) belum siap..aku mungkin akan tukar tajuk ni ISD ni sebab tak kena dengan jalan ceritanya..

Kahkahakahakaha !!! (Aku pun tak tahu sebab apa aku gelak..)

Sinopsis cerita Alaksi ini belum siap..sebab ILHAM ni baru je datang beberapa minit tadi sebelum aku tulis di papan blog aku...hikhik..

Hhhhmmm..banyak kerja aku kena buat..aku ni seorang yang kurang disiplin dalam melakukan kerja.. kejap nak buat ni, kejap lagi nak buat itu.. so tak ade keputusan muktamad..

(Jadi nya.. banyak lah kerja terbengkalai..huhu..)

Kena serius Amirul Mohamed!
dalam melakukan kerja anda!
Jadi Contohi pelajar2 yang cemerlang yang pandai menguruskan masa mereka!

(Sekarang pukul 2.09 Am aku tak tido agi..huhuhu..)

Tambahan!
Sesiapa kenal aku tolong tambah kredit blog ni ye.. Alaaaa.. KLIK je iklan NUFFNANG..huhuhu..
Setiap Klik anda Amat lah berharga!
HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!

Amirul Mohamed Blogger yang OK!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...