Thursday, March 21, 2013

Layan Perasaan.

Assalamualaikum!

Kesempatan ini aku mahu beri ucapan TAHNIAH kepada sepupu aku yang cemerlang keputusan SPM. Memang speechless lah. Haha. Aku yang teruja pula. Seorang dapat semua A+, seorang lagi dapat 5A 4B, memang awesome.

Baiklah, dah lama aku tak kemaskini blog ini. Aku bukan apa, aku cuma tiada mood nak menulis, asyik mengelamun sahaja. Entah, ini cubaan katakan, datang dari diri sendiri. Hihi. Aku ada berita gembira. Berita gembira tentang aku, bukan fasal kak aku yang baru kahwin. Mizz Liza tak datang, walaupun sudah dijemput.

Katanya ada program, (aku rasa lah) kemudianlah, aku cerita apa berita gembira tu. Korang akan angguk-angguk sahaja, sebab ia berkaitan proses pembelajaran. Hoho!

Pengakuan.
Sememangnya aku dah ketagih nak belajar, belajar apa-apa sahaja yang mencabar minda aku dan sememangnya perkara yang aku minat. Wah! Melihat kejayaan sepupu, terasa ingin belajar semula dengan cara formal. Aku ingin luahkan perasaan, jadi mohon layan lah perasaan aku ini. Haha!

Baiklah, babai. Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...