Wednesday, March 27, 2013

4, 2, 0. Kenderaan bermotor. Hehe


Ferrari 458 Italia, memang superb, dari segi kawalan, design, dan segalanya. Tak pernah uji pandu kereta ini, cuma banyak kali aku menonton video "test car" ramai wartawan auto memuji kawalan dan kelajuan kereta ini. Selain memberi nilai kemewahan, secara langsung ia memberi nilai kepantasan dan keunggulan.


Kedua adalah Ducati 1199 Panigale. Tak banyak aku menonton video motorsikal ini. Sebab aku lebih banyak menonton Yamaha R1. Tetapi aku memilih motorsikal ini kerana ganas dan kecil sedikit, berbanding Yamaha R1 (Pendapat aku sahaja) Mungkin juga kerana ia warna merah. Haha.


Boleh menonton video ini, Ferrari 458 Italia Vs. McLaren MP4-12c 


Ferrari dan Ducati itu kenderaan ber-Sport. Hehe, kalau jalan-jalan dengan bini dan 
anak-anak ini kenderaannya.


Proton Purta

Baru LEGEND, bawa kereta ini ke pasar, hypermarket, rumah saudara-mara kahwin, 
jumpa Mak Mertua, dll. Itu kereta, kalau motorsikal pula, macam mana? 
Ini motorsikalnya.



Yamaha LC 135

Kegunaan motorsikal ini, beli barang runcit belakang rumah atau bawa bini baru 

balik rumah. Hehehe.
Hidup biar simple, sebab simple, semua perkara baik-baik sahaja. Oh, lagi satu. 
Kalau nak bawa bini dan 
anak jalan-jalan, aku guna ini.


Megayacht!

Rumah biar sederhana, tapi Megayacht ada! Hehe. Oklah, setakat ini entri yang 
korang rasa merepek ini.
Assalamualaikum!

Sumber gambar: Google.com

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...