Monday, September 3, 2012

Perkara Luar Biasa Mungkin Berlaku

Assalammulaikum !

Entri aku kali ini biar aku berkias habis. HAHA!

Pertama : Kalau jadi memang terbaik !

Tak Mungkin Terjadi : Memang betul melihat diriku seperti yang biasa sahaja, mana mungkin akan terjadi !

Tak Mustahil Berlaku : Kekuasaan Allah meliputi segalanya, jadi sekiranya diizinkan oleh Allah s.w.t sudah tentu akan terjadi.

Tema: Ini bukan soal masa depan aku, ini soal cinta yang serius bebeh.

Dejavu: Aku mengalami apa yang aku mimpi, tapi aku percaya ia bukan meletakkan masa depan aku dalam bayangan diberikan. Semua hanya apa yang aku fikirkan.

Kesimpulan: Apa yang aku fikirkan, sudah tentu apa yang aku inginkan. Kiranya aku kerap fikirkan seingga terbawa ke mimpi. Sudah tentu perkara aku inginkan itu adalah kebaikan semata-mata.

Tiada kaitan: Ini bukan soal cinta TSO. Ini lain. Kalau aku cerita pasti berpusing topik secara 360 darjah. Percayalah. Huhu.

Muktamad : Ia memang terbaik dari ladang, serius bebeh.

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...