Tuesday, August 14, 2012

Sayembara Esastera.com

Assalammulaikum,

Semalam saya baru daftar menjadi ahli esastera.my. Semalam dengan rasmi saya dapat nama pena untuk dunia penulisan ini. Sungguh! Namanya saya kira agak menarik dan tertarik. Moga penulisan dan gaya kreativiti saya pun begitu juga.

Syarat sayembara itu saya kurang pasti. Saya sudah menghantar lima soalan melalui email kepada urus setia sayembara itu. Hadiah utama merupakan hadian percutian ke jordan. Wah! Moga-moga saya menanglah, kehkeh. Manalah tahu dapat belajar di sana. Rezeki Allah. 5 hari 4 malam. Sunggun menarik kan?

Nama pena saya pula adalah Amirul Mohamed !! Aik? kenapa sama dengan nama di blog ini? Sebenarnya saya ada dua nama untuk dunia penulisan ini.

1) Amirul Mohamed.
2) Syah Muhammad Ali

Syah Muhammad Ali. Bagaimana dapat nama ini? Entah, walaubagaimanapun, sedap dan lazat bunyinya.

"Pemenang Hadiah Sastera Perdana Malaysia adalah Syah Muhammad Ali!"

Kehkehkehkehkeh !!!!

Saya hanya bergurau, apa-apa pun tidak salah berangan-angan. Baik, sambung kerja.
Assalammulaikum !!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...