Saturday, August 18, 2012

amirulmohamed.com

Assalammulaikum,

Bayangkan, aku ada website sendiri dan domain sendiri. Sungguh professional dan berkelas gitu. Blog ini masih akan beroperasi seperti, kerana tempat ini aku meluahkan perasaan aku. Ewah. Kenapa dan mengapa aku mahu website sendiri punyai domain dan hosting sendiri?

Sebab, memang minat dalam dunia online. Kalau aku ada website sendiri. seolah aku sudah buat pelaburan. Kompen aku serius menarik trafik dan serius berkarya dalam alam maya ini. Membina jenama dan rangkaian pemasaran gerila. Menjadi viral di alam maya dan mulut ke mulut.

Pekara website memakan masa untuk peroleh kesemuanya, tetapi berusaha demi sedikit dan sedikit, akan membuahkan hasil. Ini cadangan aku.

Buku Online Terbitan Sendiri (Bagaimana tu?)
Website Peribadi (amirulmohamed.com)
Website penulisan (Siapa jadi editor?)

Haha, aku mahu menulis. babai sayang. Opss, siapa sayang aku? TSO lah. TSO?
Assalammulaikum.

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...