Friday, April 13, 2012

Cerpenis

Assalammulaikum

Aku selama tidak pernah menulis cerpen. Pernah sekali tetapi tidak ikut format tepat lah. Dialog entah kemana tempatnya..hehe..

Karya yang aku berjaya menulisnya sebanyak 4 buah cerpen selepas MPR 2012.

1 Kebahagiaan
2 Disebalik Tugaku
3 Disana Ada Kebenaran
4 Perdana Menteri Dan Cinta Seorang Remaja (Hampir siap)

Walaupun belum tersiar dalam mana-mana media. Kerana aku tunggu Kak ina pulang dari Umrahnya dan membetulkan apa yang silap. dua cerpen atau tiga itu nanti buat penilaian untuk antologi. Apa yang aku sudah di fahamkan. Cerpen bertajuk Perdana Menteri Dan Cinta Seorang Remaja itu aku ingin siarkan di mana-mana media. Amin...

Jadi usaha aku sekarang aku ingin perbaiki gaya tulisan aku dan menulis. Rasa semacam lain gaya penulisan aku,penulis lain aku baca cerpen mereka tidak sama aku mahu tiru mereka (gaya penulisan mereka) .hehe. Aku kurang pasti gaya tulisan dan menulis senang di baca oleh orang lain ke atau mereka kata tulisan aku ini kurang baik. Sebab tiada siapa yang mengkritik karya aku lagi. Hanya menungu Kak ina membalas emailnya kepada aku. Hehe..

Itu sahaja.
Assalamulaikum :D

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...