Tuesday, October 11, 2011

WordPress

Assalammulaikum dan Salam Sejahtera

Okay,Mengenai entry ini,aku dengan senang hatinya aku memberitahu korang Pelancaran blog baru aku!cewah!!macam perasmian SYARIKAT PERDANA je..huhu..

WordPress ini bertujuan untuk luahkan perasaan aku dengan lebih mendalam,blog ini untuk luahkan perasaan,tapi blog ini hanya untuk diari kehidupan dan WordPress mengenai kehidupan sekeliling aku..huhu..Apa-apa pun WordPress perkataan-perkataannya amat mendalam sesiapa yang terkena dengan komen aku..huhu..

Apa-apa pun blog tu,sesuai untuk aku,blog ini sesuai untuk diari kehidupan aku :)..

Linknya rahsia.hehe..sebab?..ada sebabnya..Kalau korang tgk,korang inbox fb aku ye?

Mengenai Miss Liza?
Aku hari itu msg dia..hehe..macam-macam comel-comel lak!..eh?.ayat apa aku guna ni?..hehe..Apa aku boleh cakap,time aku msg dia,kakak-kakak tengah makan kat restoran mak aku pandang aku sebab aku tersenyum-tersenyum sorang-sorang..huhu..

Best ar..macam sweet je..APA-APA PUN DIA LAYAN AKU.huhu..hehe..haha..hihi..hoho.hikhik..hukhuk..hakhak..

Percaya lah,aku sihat hari ini :)..

Sekian Terima Kasih Assalammulaikum :)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...