Wednesday, October 19, 2011

Tertarik Dan Berkata

Assalammulaikum,

Okay,dah lama aku tak update blog ini..huhu..sebab aku lebih cenderung kepada study atau rutin kehidupan aku.Walaupun ade keje perlu lakukan seperti Economic and Computer Application homework aku nak mengupdate sebab ade beberapa hal aku nak ceritakan.

Pertama aku telah bercampur-gaul di sebuah kelas di unisel dengan kawan-kawan Lelaki dan WANITA.aku lebih terttumpu pada wanita.Apa yang aku perhatikan,ada seorang wanita yang agak cun mukanya dan terbaik bentuk badannya.Tingkah laku yang ayu,lembut,pemalu,senyap,pandai bergaya dan pakai tudung.Ia membuat aku tertarik padanya.Tertarik tahap manakah?

Tahap 4..Miss Liza tahap berapa? tahap 20!

haahahhaah..

Setiap kali aku lihat atau memperhatikannya,kadang-kala aku berkata, "Aku nak Miss Liza"..sambil membayangkan wajah PERAMAHNYA itu.Apa aku nak cakap ini,walaupun aku tertarik bagai magnet yang kuat,Miss Liza aku mahu,sebab?

Miss Liza dia itu pandai berkomunikasi dan aku suka WANITA yang pandai berkomunikasi walaupun aku kadang-kala senyap sampai mak aku pernah cakap "Tiada perasaan,kalau orang cakap dengan mirul ini"huhu..sebab time tu aku berangan ke tempat alain atau sedang memikirkan perkara lain.

Apa aku boleh cakap,kalau korang lihat wanita itu yang aku gelarkan dia "Miss N" korang akan cakap "Aku rasa dia lagi cun dari Jessica Alba" :).

Assalammulaikum dan Salam Sejahtera.

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...