Wednesday, September 7, 2011

Pengumuman!!

Assalammulaikum, Salam Sejahtera.

Okay aku disini tak perlu aku cerita mengenai Mizz Liza itu.Aku disini ingin buat pengumuman mengenai blog aku iaitu

Blog Hukum Tarikan & Motivasi

Ia Mengenai Hukum Tarikan dan Motivasi. Aku agak mendalam mengenai ilmu Hukum Tarikan. Aku belajar dari seorang Guru. Guru itu pun Memang cukup hebat pada pendapat aku sendiri. Blog ini dah lama dah cuma aku tiada masa untuk Update-nya.Blog sudah Berwajah baru dan segar sekali!..Jadi Korang lawat lah Blog ini.dan Follow aku disana Yeah!!

Okay Itu sahaja..Sekian Terima Kasih
Assalammulaikum :)

Tambahan:Aku nka msg Mizz Liza dan cakap dengan dia "Aku sebenar cinta kat kau,Sudikah engkau jadi kekasihku sayang?"
Hhhhhmmm...kecut perut aku nak tulis ini!!!!!!!...

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...