Sunday, August 21, 2011

Shopping Raya

Assalammulaikum....

Okay,Hari in..Hari sabtu.aku dan kakak-kakak aku pergi ke Sunway Piramid shopping untuk baju raya..Hhhhmmm

Mengenai Baju raya...Aku rambang mata jadi..sebab ada juga baju yang berkenaan..hehe..Baju2 yang aku berkenaan semua itu kurang berkenaan dimata kakak-kakak aku..Jadi agak kecewa sedikit tetapi tak mengapa..Apa-apa pun aku dah beli baju..boleh tahan juga..Harga pun berbaloi...

Shopping raya beli baju raya sahaja..n seluar tiada..sebab aku mungkin pakai seluar tahun lepas kot..huhu..baju yang penting..kan2?

Tu je lah..aktiviti aku hari ini..
Ehem2..nanti aku nak ajak lah Mizz Liza keluar..heheh...ceh2...macam pakar playboy berkata-kata..

Okay,bye
Assalammulaikum :)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...