Thursday, August 25, 2011

Perang Teknologi : Manusia VS Makhluk Asing

Assalammulaikum,

Okay aku ingin bercerita mengenia Sebuah Novel Fiksyen Sains dan Teknologi yang akan aku buat pada bulan bulan September atau awal akhir bulan ogos. Hadiah Utama untuk oemenang Sayembara ini bernilai RM 15 RIBU Ringgit.

Teknologi yang aku akan perkenalkan pada Novel ini sekitar 100-150 tahun ke hadapan dan kebanyakan adalah cipta yang INOVASI dan ada sebahagian Ciptaan baru.Aku boleh memikirkan atau berimiginasi Teknologi pada 1000-1500 tahun kehadapan tapi aku kurang yakin pemahaman pembaca mengenai teknologi itu kerana terlalu Ekstrem untuk dibayangkan..Hehehe..

Cerita mengenai Makhluk Asing yang datang ke planet bumi yang belum darat ke bumi lagi. Jadi dua saintis yang bijaksana yang menghalang mereka dengan teknologi ciptaan mereka..Nampak macam biasakan?tapi ada lagi perkara tapi biarlah rahsia disini..uhuhu..

Okay itu sahaja.
Assalammulaikum
Meceh kerna Membaca.
:)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...