Friday, August 19, 2011

Kisah Dongeng Part 2

"Aku ada perkara nak bincang dengan kau ini"

"Apa?"soal Khairul

"Kau ingat perempuan pakai cermin mata tu..."

"Ingat...kenapa?"

"Aku suka kat dia.."

"Kau gila...?"

"Kenapa lak?"

"Kau suka kat dia..dia suka kat kau ke?"

"Itu lah aku nak luah perasaan aku kat kau ini..."

"Asal kat aku lak?..pergi jumpa perempuan tu..katakan kat dia..aku cinta padamu!..."

"Errrr...mungkin suatu hari nanti..."

"Mana ley bai!!!"

"Kenapa lak"

"Kau ingat dia itu motor ke tunggu ada duit baru nak ushaa!!"

"hhhmmmm...."

"Apa hhhhmmmmm2?"

"Kau bagi fon kau?"

"buat pe?"

"Bagi je lah.."

"Yelaaahh..nah.."

"Biar aku telefon dia.."

"Kau gila!!?"

"Aku tak gila..."

"Macam kau tahu perempuan aku kenal?"

"Aku tahu lah..perempuan tu kau gigau malam2...kau sebut Mizz Liza je.."

"Alamak....."

"Tak perlu alamak...dengan nama nya pun hampir dengan Mizz Liza kau tu..tu lah aku tahu...."

"Hhhhmm2.."

Sekian Terima Kasih :)
(Klik Nuffnang itu ye..untuk tambah Nilai blog ini!!..)
Meceh!!

Assalamulaikum :)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...