Monday, August 1, 2011

BANYAK NYE..

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera dan Juga Salam SATU MALAYSIA!!

MALAYSIA BOLEH!! (TIME PLKN DULU) dulu ke?
beberapa hari lepas lah kiranya...

Seperti semua orang tahu hari ini adalah hari pertama RAMADAN jadi aku nak ucap SELAMAT MENJALANI IBADAH BERPUASA KEPADA SEMUA MUSLIM DAN MUSLIMAH DI SELURUH MALAYSIA!!

okay,semalam aku sudah melabur hampir RM100 untuk buku..perggghhh..aku tak tahu lah..macam mana ley cecah macam tu...tapi yang aku tahu, time sampai kat kedai buku aku teruja sbb banyak buku yang aku kena mengena dengan diriku ini..oohhhh!!!..(gedik tul)

Sekarang tengah siap nak gi JJ BUKIT RAJA lagi..kaya tauke kedai buku tu..HAHAHAHA..k Lah sambung entry lain..nanti bagi tahu buku apa aku beli.huhuhu..(Macam artis pulak..huhu)


Nota Tambahan :Apa yang aku tulis bukan lah diri aku yang sebenar,aku jadi macam sebab aku teruja nak beli buku LAGIII!!! :)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...