Thursday, March 3, 2011

Tip Menjadi Penulis Bestseller!


Tip Menjadi Penulis Bestseller.

Aku baru habis baca tadi. Buku ini memang terbaik sebab dari awal sampai keakhir buku memberi apa yang aku nak tahu dalam bidang Dunia penulisan terutama bidang Penulisan Buku Bukan Fiksyen. Best ayat-ayat dia, sebab memang mudah aku faham apa yang disampai buku ini. Lepas baca, Aku skodeng laman web dia tup-tup dia JURULATIH PENULIS BEBAS DAAAAA..

Ni website dia. http://www.zamrimohamad.com/

Hahahaha.. Nanti hujung minggu aku nak buku pasal benda ini lah..huhuhuhu..

Tambahan,

Buku ini aku rasa..Aku macam kat bengkel penulisan kot..

1 comment:

  1. Tuan yang dirahmati Allah dan dikasihi Nabi.
    Saya mengucapkan terima kasih kerana mengukuhkan usaha kita dalam memandaikan bangsa melalui ilmu yang ditulis. Semoga perkataan demi perkataan tuan kekal luar biasa.

    ReplyDelete

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...