Monday, March 14, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Dah tahan aku kena tunggu FREE TIME ini. Aku nak tengok Filem Hikayat Merong Mahawangsa ini!!..Ramai orang cakap cerita ini "BEST" sebab jalan ceritanya..Hhhhmmm,aku dapat bayangkan. Apa-apa pun aku nak tengok cerita "Buatan Malaysia" ini tak selalu pengarah MALAYSIA buat Filem Epik ini.HUHUHU..

Aku nak tengok!!!!!!!!...

(Aku nak tambah Nilai RM 500 ratus ribu duit KRU Studio)

Tambahan
(Aku rasa kalau Afdlin Shauki bagi bajet RM 100 juta boleh buat cerita macam ini dan lagi pengarah cerita "Setem" itu..(sori tak tahu Namanya) ) Apa-apa pun walaupun aku belum tengok lagi, Aku nak ucapkan Tahniah dan berterima kasih pada KRU Studio untuk mewarnai Filem tempatan..HAHAHAHA..over gitu.. ;)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...