Sunday, January 16, 2011

PEREMPUAN

Selamat Selalu

Oke,nie cerita time spm aritu,kat sekolah aku nie semua nyer lelaki dari form 1 hingga form 5 semuanye lelaki and form 6 je ade perempuan..tapi time spm sekolah aku akan ditumpang oleh sekolah2 lain..sekolah yang tumpang sekolah aku name sekolah hafiz,ade lelaki dan perempuan..time spm aritu,ak ngan membe gi rehat lepas exam apetah..HEHEHE..TIME beli makanan tu di sebelah aku ni ade sekumpulan perempuan yang memakai full set jubah dan tutup muka dgn purdah..time jantung aku perrrrgggghh!!!,berkocang-kocang,1000 DETIK setiap minit AKU RASA,almaklum lah,kalau aku berdepan golongan2 perempuan mcm nie yang rasa kerdil je,sebab mereka belajar dan mempelajari ilmu agama yang banyak dan luas daripada aku..HUHUHU..(poyo je,hehehe)dan lepas je beli makanan tu,aku jalan pergi beli air...dan aku jeling2 ler,tgk sekumpulan perempuan yang lain,time ngan tgk tu..yang memakai purdah ia akan bukapurdah tu naik ke atas bagi memudahkan nyer makan..huhuhu..(skema betul ayat aku nie)...time mcm nie lah nak tgk wajah2 yang tersembunyi di sebalik kain itu..hohohoho(MEMANG GILA BAYANG TIME TU)..ape aku lihat wajah2 mereka PEERRRGGGGHHHH!!!!,TERBAIK DARI BENIH!!....muka2 stok mcm JULIANA EVANS AND DINA DANIELLE DEEERRRR...HAHAHAHA...time tu aku terpegun,mcm orang dapat MATH (A+)....time aku terpegun tu,aku lihat kiri dan kanan aku,dan aku TERKEJUT membe aku pon TERPEGUN...huhuhu...diorang pon usha gak,WALAUPUN SUDAH mempunyai gf masing2..dan time2 aku ambik SPM nie aku teringat time aku form 3 masa ambik PMR dulu..time tu aku hangat BERCINTA dengan SESEORANG.....

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...