Wednesday, January 19, 2011

Novel:Along

ok,minggu nie banyak tul kerja..HEHEHEHEHE..suka2..hahaha..sebab semua kerja tu semua kerja yang aku suka..huhu..so kena siap pada waktu nya!!!!..YYYEEEAAAHHHH!!!...
pertama aku jadi guru tuisyen untuk pelajar SPM..aaaahhhh,ye2!!! guru tuisyen YANG TIDAK BERTAULIAH..HAHAHAHA....Aku ajar sahaja apa yang aku tahu...Aku ajar Matematik (not addmath) tapi tgk ar kalau diorang minta ajar subjek lain aku ok je ..(tapi addmath sori tak ley ajar) hehehe....huhuhuu..memang best ajar diorang sebab rasa diri ini dihargai..itu lah ramai perempuan jadi guru ini sebab NAK dihargai KOT?..betul ke???..huuhuhuh..pape bagus lah perempuan jadi guru sebab sekolah aku nie semua laki boleh cuci mata...,ade pun cuma perempuan form 6..hikhikhik..tapi jadi pengajar nie takut agak,nanti ade soalan yang tak boleh jawab..hahahaha..tak pe aku dah kata dah,AKU akan ajar apa yang aku tahu kat diorang...huhuhuh..ok lah nanti sambung ok...

ooooppppss PASAL Novel nie..adalah.....

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...