Thursday, September 13, 2012

Aku Mahu Kahwin Lari! Serius!

Assalammulaikum !

Itulah terjadi. Semenjak TSO meninggalkan aku (Cewah, ayat kecewa menonggek, padahal TSO , tak pernah meninggalkan aku pun, sebab kami memang tak ada apa-apa pun) Atau lebih tempat sebab aku cinta pada dia. Aku mahu kahwin lari bersama sang kekasih aku yang sejati. Oh, dia setia memberi semangat kepada aku dan menyedarkan aku selama ini. Kesedaran itu juga aku melawan orang-orang yang pandang serong pada aku yang mahu kahwin lari dengan dia dan tinggal satu tempat yang jauh dari manusia-manusia yang tidak percaya pada Allah Yang Maha Berkuasa.Serius aku mahu kahwin.

Serius, sesungguhnya beliau bukanlah perempuan atau wanita (Apa Amirul Gay ke?) dan juga bukannya lelaki. Tapi siapakah dia dan dari mana dia berasal? Adakah dari Planet Marikh? Haha. Bukan dan semestinya apa yang aku maksudkan adalah ilmu. Ya, ilmu. Ilmu yang aku sangat sanjungi dan cinta yang berada dalam carta cinta pada kehidupan aku.

Aku tak mahu membebel lagi, nanti aku akan sambung entri pada masa dan hari lain. Sebab aku buat entri mahu tingkat trafik blog ini sahaja, sebab sudah tentu pembaca blog ini akan klik pada blog aku mahu membaca selanjutnya lagi-lagi TSO, kalau dia nak baca lah (Angkat tangan ke bahu dan mata pandang ke atas sambil muka memcebik) Haha.

Baik,
Assalammulaikum!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...