Sunday, February 12, 2012

Emosi

Assalammulaikum

Aku pada saat ini luahkan perasaan..hehe

Apa pandangan dan perasaan korang apabila orang yang kita sayangi itu duduk berjauhan dari kita?

Bagaimana rasanya?
Bagaimana hidup anda?
Rasa tidak dihargai?

Aku ada mesej beliau..yelah lepas main boling dengan member beliau..ia layan macam biasa..tapi tak cukup bagi aku sebab terlalu singkat..aku ingat lagi time aku tulis novel..malam2 tu aku mesej beliau sampai ke 3 pagi sebab ia ngah pek barang sebab esok ada aktiviti pelapis..

Time tu memang puas lama mesej dengan beliau..hahahaha..aku macam budak kecik meluahkan perasaan..peduli apa..blog aku kan?..

Okay itu sahaja..
Assalamulaikum..

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...