Tuesday, August 9, 2011

Minat Wanita ini


Assalammulaikum,

Gempak tak ENTRY ni..tajuk pun dah cukup menarik..tapi bukan wanita dalam gambar itu aku minat..

Okay,aku akan cerita mengenai wanita yang aku katakan pada post yang dulu. Aku panggil beliau sebagai Mizz liza atau ML.Okay terus terang aku minat Mizz liza ni sebab dia ni ada ciri2 wanita yang aku impikan. Dia menarik,peramah,sederhana dan sebagainyer lah..hhhmmm..

Mizz liza aku jumpa time PLKN dan dia dua kali sama kelas dengan aku..Pertama kali jumpa memang aku pandang dia dengan teliti..bukan apa sebab nak lihat Bahasa badan dia..Yes!!..jangkaan ku tepat mengatakan dia adalah wanita yang ramalkan sikapnya dan perwatakan dia..tapi perwatakan sedikit meleset..


Mizz liza ni Tidak pandang wira (lelaki ler) tanpa sebab..kalau dia tegur atau pandang mungkin ade perkara2 yang bersebab untuk dia pandang atau tegur atau bercakap dengan wira2..hhhmmm..Dia pakai cermin mata dan cara dia berjalan agak sederhana kadang2 sempoi..


Apa lagi ehh??

Hah!..yang gambar diatas tu..korang tahukan Mizz liza sekolah dimana...korang fikir ler..
huhu..

Tapi,aku tak nak bercinta-cintun sebab banyak perkara aku kena buat pada masa sekarang..lagi aku takut bab2 cinta2 ini kerna aku ada peristiwa cinta-cintun pada waktu dulu..lagi pun dia dapat Universiti so aku rasa jurang pendidikan aku dengan Mizz liza jauh..so, biar perasaan ni terpendam dan dilepaskan apabila msg di FACEBOOK atau berjumpa dengannya...Dilepaskan macam mana? Asalkan aku bercakap dengan dia udah cukup..


Mizz liza ini ibarat bunga yang tidak dapat kedai bunga di mana-mana..Bunga ini ada di sebuah gunung yang tinggi tetapi aku tidak dapat mengambilnya kerana takut jatuh dari gunung tu sebab pernah jatuh sebelum ini..dan Sesiapa lelaki yang berjaya petik bunga itu..maknanya "Sungguh Besar cinta lelaki pada Bunga itu"..

Dia special..tapi special dia lain macam..kalah burger ayam double special cheese campur dengan Hotdog..Dia lebih dari itu.....

Mizz liza...same daerah dengan daerah aku iaitu KLANG!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...