Sunday, August 14, 2011

Superbike!!!



Assalammulaikum!!

Okay,aku nak cerita mengenai motor idaman aku ini..iaitu Yamaha R1..yeaahh..Sebenarnya aku lebih gemar pada superbike Honda tetapi aku lebih tertarik pada superbike Yamaha R1? nak tahu kenapa??Entah..mungkin bunyi ekzos kot..hehe..(padahal sound boleh tukar)

(Suatu hari nanti)

Bawa ini Motorsuperbike Honda,best nya ada motor2 ini..Kalau boleh dua sekali aku nak Honda dan Yamaha..huhu...

Aku tak banyak sangat ilmu2 mengenai motor ni..So,jika suatu hari nanti aku nak beli aku kena rujuk pada yang "PAKAR" untuk beli motor yang sesuai..hehe..Iaitu Pakcik aku!!.Pakcik aku pernah beli Motorsuperbike..tapi dah dijual..hhmmm..Best2...


Menarik bukan Motor2 ini?..Suatu Hari Nanti aku bawak Mizz Liza..bawa laju2 nanti nampak lampu merah "BREK" kuat2!!!..Baru Feeling kan??
HAHAHA..Suka2!!..:)

Okay lah tu sahaja..Assalammulaikum! :)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...