Friday, March 4, 2011

Tak de password

Amin dan Ali mereka berdua adalah housemate. mereka ambil kos yang sama iaitu Jurutera

Pada suatu hari, Amin menghadapi masalah. Komputer dia kena virus jadi komputer itu dibaiki. Amin meminjam komputer daripada Ali.. Ali mengizinkanya atas sebab kawan.
Bila Amin membuka komputer Ali..Amin berkata

Amin: Ali apa password komputer kau?

Ali: tak de password

Amin: ye lah tu..habis tu komputer ni minta password..apa password kau?

Ali: tak de password

Amin: kau cakap betul-betul...aku banyak kerja ni..apa password kau..

Ali: Alaaaaaaaaa, bape kali aku nak cakap tak de password....

Amin: kau ni terdekut betul lah!!..pinjam pun tak boleh terdekut!!

Ali: Sedap2 je,kau cakap aku ni terdekut..Kau tu sebenar tak faham aku cakap!!

Amin: Mane de aku tak faham!!..Kau lah tak faham..aku cakap komputer kau minta password,kau cakap tak de password!!

Ali: ye lah..betul lah tak de password!!

Amin:Habis tu..kenapa komputer kau minta password mangkuk!!

Ali: Kau lah mangkuk!!!..Password aku "tak de password" mangkuk!!

Amin:$@#$%#$%#^#^T#@%^$%^$#^$#!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...