Wednesday, February 16, 2011

Suka

Petang tadi sebelum maghrib akhir aku dapat siapkan siri ketiga cerita aku. Cerita ini ada sambungan lagi dalam siri yang sama gak. So memang idea mencurah-curah tadi.huhu. Apa2 aku harap sape yang baca aku punya cerita tolong komen sebab aku nak tahu tahap mana penulisan aku.komen tu harap membina lah..heheheheh...

Ini sekarang ni tak boleh tido..huhu..sebab aku bangun pukul 2.00 petang tadi. jadi aku ngah tunggu Barcelona vs Arsenal malam ni. Pak cik aku cakap malam ni diorng lawan dalam liga juara-juara.huhu. Kalau tak de pon tak pe..aku layan blog kawan2 aku ar.hehee..

Mood baik.

Terjumpa (tajuk baru)

-Semalam dan kelmarin.Aku tolong mak aku kat kedai (ooppsss,tolong ke?)heheh..tengah syok layan tv..aku terlihat seorang wanita yang umur lebih kurang macam aku..uhuh..lepas tu aku tengok dia perrrgggghhhhh..simple dimple n biasa2 je...tapi aura dia lain macam pernah aku daripada perempuan yang pernah aku jumpe (heh macam mana ayat aku ni?) .Wanita tu semua pakej dah lengkap dah..memang yang terbaik macam iphone 4 semua ada..Aku tengok2 je..pandang skit je..sebab aku rasa dia lebih layak dapat lelaki setanding dengan dia...........
hehehehhehehehe..huhuhuhuhuhuhuhu....sebenar nya aku suka perempuan macam tu DIA ADALAH DIRI DIA.Tak perlu komen panjang2 nanti kaum hawa marah..huhuhu..terpulang pada diri sendiri janji korang BAHAGIA dengan hidup korang.jap2 siapa mengenali aku dia tahu perempuan macam mana aku suka..huhuhuh..

Teringin (tajuk baru)

-Aku teringin nak BB (BlackBerry!) sebab aku nak sentiasa online..aku perlu buka blog aku setiap hari..Dapat BB dapat tengok (Trafik,komen dan duit daripada iklan2) hehehehehe..Aku nak BB yang asalkan bagus dan TERBAIK untuk online..(aku rasa semuanya terbaik kot)huhuhu..

Teruja (tajuk baru)

-Aku dapat tahu yang pengasas google tu..pertama kali menjalankan projek mereka membuat google di GARAGE..Huhuhu..bagus2..diorang berusaha tanpa memikirkan kerjayaan akan mereka perolehi sekarang.Mereka lebih masyuk pada kerja diorang daripada masyuk memikirkan keuntungan..(TEORI AKU SAJA)..huhuhuhuheheheheh..

Terkejut (tajuk baru)

-ada orang panggil aku HENSEM...

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...