Monday, February 21, 2011

Cambridge

Semasa Tahun Baru Cina hari tu..Aku macam biasa lah kena pergi..memang best pun belajar kat cambridge ni..masa selesai mandi semua bagai..aku pergi..aku tak syak apa-apa lah..yang hantar aku abang sepupu aku dia tolong hantarkan.Masa tengah bawa kereta tu dia cakap kat aku.

"Pelik CNY pun ada tusyen gak ehh.."

Aku dengar perkataan tu, cepat2 aku ambil jadual tengok..

"bang hari ni tarikh dia apa?"

" 5 haribulan kenapa?"

"Hah??!!..hehehe..sori abang tak de kelas arrrhhhhhhhhh..."

abang saudara tengok aku benggang je..hahahahahahahaah...

kes kedua.

12.30 pm aku bangun dari tidur..aku cepat2 ambik buku latihan sebab ade kerja "Homework" yang belum siap..huhuhu..aku buat apa yang patut lepas tu aku terus mandi..lepas mandi mak aku bawak aku ke cambridge kat setia alam tu...sesudah sampai...aku naik lah macam biasa anak tangga ni..lepas tu aku rasa lain macam je..

"kenapa sunyi je??"ucap aku.

aku pun naik sampai depan pintu aku tekan loceng lepas tu buka..tiba onwer cambridge cakap..

"Amirrruuuullll...dengan nada lembut..hari ni no class because cuti ganti CNY you tak dapat surat ka?"

"Alamak kantoi lagi..kalau mak aku tahu mesti kena sebab tak tengok jadual.ucap aku dihati"

"Hah??!!..aku buat muka bluuurrrr..hehehehe..

"OOOHHH.saya dapat surat tu..heheheheh..."




Kesimpulannya kena peka keadaan sekeliling..
Tambahan (Onwer Cambridge kalau jumpa aku ni cakap Bm,aku pun tak tahu kenapa..huhuh..)

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...