Sunday, February 13, 2011

Blog

Assalammulaikum!!

uhuhuh..nak buat kerja ni..tapi tak semangat sebab tak MANDI agi walaupun dah pukul 3.52pm..
sebab teruja nak tgk blog lagi satu tu..tak buat apa2 pon blog lagi satu tu..just tengok je...sebab teruja tuan diri sendiri design dengan cantik dan teratur...hahahahah..itu je..blog lagi satu ini aku buat sebab aku suka menulis..pasal apa2 je lah..hahahaha..aku boleh tulis apa saja..kalau ada salah tu sila-sila beri ulasan yang membina ye...hehe..lagi satu aku nak buat manuskrip untuk hantar kat blogger lain..dia macam penulisan2u tu..Aku hantar kat situ sebab yang bertemakan fiskyen je..
dan sama lah dengan aku suka sangat berangan-angan..huhuhuh..lagi satu blog kat sana banyak pelawat datang so,diorang boleh baca aku punyer cerita..huhuhu...blog aku tak ramai pelawat sebab baru buat..huhuhuh...

INI blog aku:http://akupunyapasallah.blogspot.com/
INI blog aku nak hantar manuskrip tu:http://ilhamdanfantasi.blogspot.com

huhu..Sekian

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...