Thursday, February 17, 2011

Akulah Cinderella Author Nozi Danisya


Aku baru saja baca buku "Akulah Cinderella" Author Nozi Danisya.Memang best lah!.Rasa comel syah ni geram pun ada.hahahahaha.isk2..pertama watak syah memang cukup buat hati geram dan suka,sebab dia gedik dan ada pendirian.Kalau syah ni wujud kompem2 aku nak kahwin dengan dia ni,tak nak lah COUPLE2..hahahhaah..jaga dia elok2...hahahahahah..

beli buku ini..penerbitnya KAKI NOVEL sebelum ia dicetak,karya ini di persembahan di penulisan2u,lepas tu diambil karya ini untuk diterbitkan..huhuhu..memang layak pun diterbitkan..sebab cerita ini memang menarik walaupun aku baru baca BAB 14 (lom basi agi..huhu..) bagus ayat dia.huhu.. dan harga murah gila RM18.00 selalu aku beli buku non-fiksyen RM 30-40 keatas selalu nye..Novel pun macam tu tapi dari karya luar ar...hehehee..Aku start baca pukul 11.00 pm sampai 1.52 or 55 macam tu...tak sedar kot..hahahahah...pape pun TERUJA..huhuhuhu..


Penutup.
-Kalau syah ni wujud aku nak kahwin dengan dia. :)

Sekian,Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...