Monday, December 31, 2012

Sudah Mendaftar!

Assalammulaikum!

Tahun 2012 akan melaburkan tirai. Sama juga tahun-tahun yang berikutnya. Yang lepas sudah menjadi sejarah dan akan di tayangkan di akhirat kelak. Dan masa hadapan masIh lagi misteri. Kehidupan tetap akan diteruskan walaupun diri kita baik atau buruk akhlaknya. Kita tempuh jua, melainkan kita betul-betul mahu berubah supaya menjadi lebih baik pada masa akan datang.

Baik, hari pada 31.12.2012. Aku sudah mendaftar syarikat aku. Nama syarikat aku Awan Global. Syarikat ini akan menjalankan perniagaan penerbitan buku. Cewah! Hebatkan? Buat masa ini syarikat ini belum aktif lagi, mungkin pertengahan tahun 2013. Sebab aku perlu merancang visi syarikat ini dan perlu belajar lagi selok-belok dunia penerbitan dan bisnes. Cewah. Sekiranya sudah berjaya, aku akan nikah Mizz Liza.

Awan Global ini akan menerbitkan buku untuk golongan remaja. Buku urban dan informasi. Haha! Syarikat sudah didaftarkan pada hari ini! (Ingat tu) Genre masih belum ditentukan tapi apa yang sedia maklum, operasi syarikat ini mungkin pada pertengahan tahun atau kemungkinan kecil tahun hadapan. Maksud aku tahun 2014.

Sekian, terima kasih!
Assalammulaikum!

No comments:

Post a Comment

Rakan Amirul Mohamed Berkata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...